Merhaba ben Panda Pufi?
Geometrik şekillerin içinde kayboldum? Bakalım yerimi bulabilecek misin? Haydi başlayalım
Oyuncağın Adı: KATMAN OYUNU-4 (Panda Pufi Şekillerin Arasında Kayboldu)
Yaş Grubu: 4-5
Kişi Sayısı: 1
Araç Gereçler:
• Ahşap oyuncak platformu (Fıstık yeşili renkli)
• Katman Oyunu-4'e ait beyaz renkli tabla
• 28 Adet Geometrik Şekil;
- 1 Adet Sarı renkli Daire
- 1 Adet Mavi renkli Daire
- 1 Adet Beyaz renkli Daire
- 1 Adet Kırmızı renkli Daire
- 1 Adet içi daire şeklinde boşaltılmış Sarı renkli Kare
- 1 Adet içi daire şeklinde boşaltılmış Mavi renkli Kare
- 1 Adet içi daire şeklinde boşaltılmış Beyaz renkli Kare
- 1 Adet içi daire şeklinde boşaltılmış Kırmızı renkli Kare
- 1 Adet Sarı renkli Büyük Üçgen
- 1 Adet Mavi renkli Büyük Üçgen
- 1 Adet Beyaz renkli Büyük Üçgen
- 1 Adet Kırmızı renkli Büyük Üçgen
- 1 Adet Sarı renkli Kare
- 1 Adet Mavi renkli Kare
- 2 Adet Beyaz renkli Kare
- 2 Adet Kırmızı renkli Kare
- 2 Adet Kırmızı renkli Küçük Üçgen
- 2 Adet Beyaz renkli Küçük Üçgen
- 3 Adet Mavi renkli Küçük Üçgen
- 3 Adet Sarı renkli Küçük Üçgen
• Bluetooth Hoparlör (Panda Pufi)
• Telefon veya Tablet
Oyuncağın Oynanışı:
• Oyun, eğitimci ve/veya uygulayıcı gözetiminde her çocukla bire bir olacak şekilde oynanır.
• Oyun serbest oyun şeklinde olup, oluşturulan farklı şekillerde Panda Pufi'nin yerinin doğru tahmin edilmesi prensibine dayanır.
• Oyuncağa ait fıstık yeşili rengindeki ahşap platform geniş bir masa üzerine yerleştirilir.
• Katman Oyunu-4'e ait olan düz beyaz renkli tabla platformun içindeki ilgili boşluğa konulur.
• Kutunun içinden çıkan Katman Oyunu-4'e ait 28 adet farklı geometri ve renklere sahip şekiller platformun etrafına, erişimi kolay olacak şekilde konulur.
• Oyuna başlanmadan önce bluetooth hoparlör (Panda Pufi) eğitimci veya uygulayıcı tarafından aktif hale getirilerek telefon veya tablet ile eşleştirilir. (Hoparlörün açık hale getirilip telefon veya tabletle eşleştirme adımları kılavuzun sonunda belirtilmiştir)
• www.katmanoyunu.com adresi telefon veya tabletten açılır. Adresteki Katman Oyunu-4 sekmesine tıklanır ve oyun ile ilgili sayfa açılır.
• Çocuktan, bluetooth hoparlörden (Panda Pufi) çıkacak sese dikkatini vermesi istenir.
• İlgili web sayfasındaki yönergeler takip edilerek ilk olarak "Oyun Başlangıç" sesi dinletilir ve oyuna başlanmış olur.
• Sonrasında oyun kitapçığının Katman Oyunu-4 bölümünde belirtilen Şekil 1 çocuğa gösterilir ve çocuktan ilk olarak o şeklin aynısını tabla üzerinde yapması istenir. Panda Pufi de görünen şekilde nerede duruyorsa oraya konur.
• Çocuk şekli doğru şekilde tabla üzerinde yapıp Panda Pufi'yi de şekilde görünen yere koyduktan sonra eğitimci veya uygulayıcı web sayfasında "Ben şu an şeklin neresindeyim?" veya "Bil bakalım neredeyim?" sorusuna tıklar ve çocuktan cevap vermesi istenir.
• Yanlış cevabı verdiyse; Örneğin Panda Pufi şeklin sağındayken çocuk solunda olduğunu söylerse, "Yanlış...Şeklin önündeyim" sesi dinletilerek çocuğun doğru cevabı Panda Pufi'den duyması sağlanır.
• Eğer doğru cevabı verdiyse "Evet...Doğru" sekmesi tıklanır ve Şekil 2'ye geçilir.
• Kitapçıktaki Şekil 2'ye bakarak çocuktan aynı şekli tabla üzerinde yapması istenir ve üstteki adımlar verilen cevaba göre tekrarlanır.
• Tüm şekiller tamamlandıktan sonra "Tebrikler" sekmesine tıklanır ve oyun tamamlanmış olur.
• Oyuncağın alternatif oynama şekli de mevcuttur. Oyuncağa ait geometrik şekillerle çocuk istediği şekli yapar. Bu esnada müdahale edilmez. Sonrasında eğitimci Panda Pufi'yi şeklin herhangi bir yerine koyar ve Pufi'nin nerede olduğunu sorar. Çocuğun verdiği cevaba göre oyuna ait web sayfasından "Evet...Doğru" veya "Yanlış...Şeklin üstündeyim" veya nerede ise orası olacak şekilde ilgili ses dinletilir. Bu şekilde birbirinden farklı birçok kombinasyon yapılarak oyun tekrarlanabilir.
• Sınıftaki tüm çocukların oyuncakla oynaması sağlanır.
Merhaba ben Panda Pufi?
Geometrik şekillerin içinde kayboldum? Bakalım yerimi bulabilecek misin? Haydi başlayalım